torstai 31. heinäkuuta 2014

MEILLÄ ON VAUVA :)

Mitä ihmettä?!? Nii-iin... kaksi päivää sitten, meille ilmestyi pieni tuhiseva otus...

Tältä se näyttää:




Me käytiin oikeestaan se hakemassa. Sinne oli jonkun matkaa autossa istumista ja sitten me päästiin tutustumaan kahteen pikkuotukseen, joista toinen lähti meille. Väriltään tää kaveri on tricolor, eli siin on vissiin sitten kolmea väriä, eri värinen jokatapauksessa kuin mä. Samaa rotua on kuitenkin ;).

Se on siis tuollainen pikkuinen, huojuva otus, jolla on mahottoman terävät ja pienet hampaat ja pyöreät silmät. Se nukkuu paljon ja syö paljon.


Oli mamman kanssa paljon puhuttukin, että leikkikaveri olisi tosi ihana, mutta tää kaveri tuli vähän nopeasti :D.

Musta on ihanaa, kun meille tuli tollainen pieni. Mä vahdin sitä aika tarkkaan, se on vähän niinku mun vauva, vaikka se onkin oikeesti mun minisisko, vai miksikä sitä kutsutaan?! :D

Mä oon jo paljon leikkiny sen kanssa, mut se nukkuu aika paljon päivästä, ni sitten mun pitää vahtia sitä, ettei se vaan häviä mihinkään. Mäykytkin on ottanu sen tosi hyvin vastaan. Nukutaan kaikki samassa sängyssä ja vahitaan pentua, ettei kukaan vaa vie sitä. Me vahitaan aina myös aidan takana kun mamma käyttää sitä pissalla, ettei ne vaan lähe mihinkään kauas. Ja Väiski hoitaa varoitus puolen, jos joku on tulossa niin se alkaa haukkua ja sitten me haukutaan kaikki, kun ei tuo vauva vielä osaa.


Vauva sai nimekseen Fanny, koska mä oon Fiia ja mamma oli sitä mieltä, että meidän nimet pitää alkaa samalla kirjaimella :). Ja sit se lisäs et me ollaan sen pikkuformulat, ku meil on niin paljon vauhtia. Elikkäs ollaan Fiia ja Fanny, Mamman formulat. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti