sunnuntai 10. elokuuta 2014

Synttäritohinat :)

Heipparallaa...

Täällä sitä taas ollaan. Halusin kertoa teille ensimmäisestä syntymäpäivästäni ja tietysti kovista bileistä. :D

No juu, siis TÄYTIN tosiaan jo 1 VUODEN. Mamma oli aivan hämmästynyt sillä, hänen mielestään oon vielä ihan vauva. Vaikka mähän olen siis jo iso tyttö. Mutta nooh,  mamma onkin välillä vähän höpsö.

Syntymäpäivääni vietettiin mamman toiseksi viimeisenä lomapäivänä, asuntovaunuillessa. Mamman herättyä, se lauloi mulle "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan..." Ja minä tietysti kuuntelin kuuliaisesti. Sen jälkeen oli vuorossa aamupala, herkkujen kera.

Syntymäpäiväni kohokohta oli kuitenkin synttärilahjojen avaaminen ja paras lahja kaikista oli uimalelu ankka, joka on ollut ihan hitti lelu siitä asti ja jota olin salaisissa haaveissani koko kesän toivonut ja nyt se mamma vihdoin tajus sen ostaa.



Tietysti ankkaa käytiin uittamassa myöhemmin ja sen jälkeen seurasikin sitten kakun vuoro. Syntymäpäiväkakku oli tehty jauhelihasta, maksalaatikosta ja namipaloista. NAM! Kyllä se maistui mäykyille ja vauvallekin. :) Syntymäpäivään kuului tietysti myös paljon herkkuja. ;)




Niin, no ei ne bileet nyt niin valtavat ollu, mutta kuitenkin. Mun paras syntymäpäiväni ikinä! (olihan se toki vasta ensimmäinenkin) ;). Ja olinhan mä saanut synttärilahjaksi myös tuon pienen tuhisevan otuksen :D!

Tässä on arvoisa juhlakansa:
Vielä kerran onnea... MINULLE! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti