lauantai 5. heinäkuuta 2014

Lokoisasti lomaillaan :)

Heipsistä!

Se on ensimmäiset neljä mamman lomapäivää takana ja nehän on menneet kuin siivillä. Ihan mahtavaaaaaaaaaaa, kun joka aamu saa kölliä mamman kainalossa, eikä sillä oo kiire minnekään. Se vaan rapsuttelee mua ja mä herättelen itseäni kierimällä ja pyörimällä ja hankaamalla silmiäni mamman tyynyyn. Aamut on aivan ihania! :)

Meillä on ollu tosi paljon erinäköstä ohjelmaa näinä ekoina mamman lomapäivinä. Me on oltu vaunuilemassa ja meillä on käyny vieraita ja me on tutustuttu uusiin kavereihin. Me ollaan myös ulkoiltu, ihaaania pitkiä lenkkejä viileinä päivinä ja uimista lämpöisinä päivinä. Joka päivä oon päässy mettään juoksentelemaan Vinskin ja Väiskin kanssa ja välillä pelkästään mamman kanssa, sillon ku meillä on ollu niinku sellasta laatuaikaa :D. Vinskin ja varsinkin Väiskin kanssa oon leikkiny ihan tooooosi paljon :).

 


Kumpi voittaa ;)?

Vähänkö meitä nauratti ;D.

Vauhtii....

Vanhan herran kanssa päivystetään ...


Mamma on kouluttanu mua paljon ja me ollaan keksitty uusia temppuja. Esimerkiks semmonen et osaan hypätä sillei että mun etutassut koskee mamman tassuihin (tai mitkä ne onkaaan :D). :) Nii ja ja ja mä oon kovasti hakenu mettälenkeillä keppejä ja sain myös uuden pallon, mikä on mun kallein aarre, tällä hetkellä, siitä ei luovutettu ekana päivänä edes lenkin ajaksi. :D.




Mun pallo.


Aarteet tuodaan tietenkin aina kotiin saakka ;).
Lomailuohjelmassa on kuulemma reissuja (mamman kanssa kahden sekä vähän isommallakin porukalla), shoppailua ja auringonottoa. Lisäksi ulkoilua, uimista ja yhdessä oloa ;). Kyllä maistuu ;)! (Tietysti me myös aiotaan herkutella maistumisesta puheenollen) ;).

                                                  COOLIA KESÄÄ KAIKILLE! ;)
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti