torstai 10. heinäkuuta 2014

Lomailua metsäretken merkeissä :).

Hiphurraa!

Tänään on ollut hieman viimeaikaista viileämpi päivä, joten mamma päätti, että me suunnistetaan metsään. Niinpä me otimme Vinskin ja Väiskin mukaan ja lähdimme retkeilemään, mammalla tietysti herkut taskussa (tuoksusta ei voinut erehtyä).

Mamma oli sitä mieltä et juoksen metsässä kuin päätön kana... Mitähän sekin oikein tarkoittaa...? Minä kun en ole kanaa nähnyt juoksemassa, ainoat kanat jotka olen nähnyt on ollut kypsennettynä mun kupissa... No joo. Mut siis vauhtia mulla kyllä oli. Juoksin ja juoksin ja juoksin. Mä niin NAUTIN! <3 Metsäily on parasta. Mamma yritti ottaa meistä kuvia, mutta osissa kuvissa täytyy miettiä, missä on pää ja missä häntä :D.



Sitten me kokeiltiin vähän metsä-agilityä, hypittiin puitten yli ja käveltiin puitten päällä. Vanha herrakin innostu kokeilemaan ja sitten se poseeras oikein siinä puun päällä ylpeenä, kun se onnistu. Tottakai mäkin onnistuin, mut en mä jaksanu siihen jäädä kököttämään, mä olin jo menossa seuraavaan paikkaan.


Pysähdyttiin me hetkeksi kattelemaan maisemia. Ne oli kyllä niin kauniit, että jopa minäkin pysähdyin hetkeksi kattelemaan tyyntä lampea :).






Ja kyllähän me kaikki osattiin poseraata, sitten ku mamma näytti että herkkuja oli vielä jäljellä... :D






Mamma kehui meitä. Ollaan niin ihania ja kilttejä <3.

Tiedättekös mitä tietenkin tehdään metsäretken jälkeen....?

...


MENNÄÄN UIMAAN!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti