maanantai 24. helmikuuta 2014

Lomafiilistelyä :)

 

 
MISTÄ MEIDÄN LOMA OLI TEHTY?! :)

No tietenkin....


LÖHÖILYSTÄ JA NUKKUMISESTA ...
Lomalla lepääminen on tietysti kaiken a ja o. Joten niin me tehtiin. Päiväunet ja piiiitkät yöunet ovat lomailijan tärkeä juttu. Vanhat herrat ne nukkuvat usein muutenkin, mutta minä otin päiväunet lähinnä lenkkeilyn jälkeen ja mamman kainalossa tietenkin :). Öisin tuli nukuttua sikeästi, koska päivät oli täynnä touhua ja aamulla heräiltiin myöhemmin kuin arkena, iiihanaa sai venytellä rauhassa.

 
 
 
LIIKKUMISESTA JA ULKOILUSTA...
 
Ulkoilu mamman kanssa oli aivan mahtavaa. Pääsin juoksemaan vapaana niin jäällä kuin metsässäkin. Pääsin nauttimaan vauhdin hurmasta ja juoksin täyttä vauhtia. Pääsin myös lenkkeilemään yhdessä vaunukaverini kanssa. Mamma myös koulutti minua ahkerasti, namien kera tietenkin ;). Metsässä kävimme joka päivä pomppimassa ja juoksemassa ja leikkimässä. Lisäksi olen alkanut haistelemaan kaikkien erilaisten eläinten jälkiä ja yritin jäljestää niin jänistä kuin oravaakin.
 
 
 


TARKKAILUSTA...

Vaunuilussa parasta minun mielestäni on kun näkee paljon ihmisiä. Leirintäalueellahan porukkaa vilisee koko ajan ja minun onnekseni "meidän" vaunu sijaitsee keskeisellä paikalla, josta näkee hyvin. Minä rakastan seurailla ikkunasta ihmisten puuhia ja katselen päivisin kuka menee minnekin. Ikkunasta katselu on hauskaa!!! :)




LEIKKIMISESTÄ...

Leikki on minulle joka päivän ykkösjuttu, aivan niin kuin pienille lapsille. Leluja minulla on valtavat kasat ja rakastan myös niiden levittelyä lattialle (onpahan mammallakin jotain mitä siivota :D). Possut ovat olleet vaunulla suosikkilelujani :)!




 
 JA YHTEISESTÄ AJASTA RAKKAIDEN KANSSA!
Ei ole tärkeämpää kuin oma MAMMA. Yhteinen aika mamman ja rakkaiden "velipoikien" seurassa, sekä mummon ja papan seura välillä on aivan ihanaa.
 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti