keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Välillä täytyy valikoida... :D

Oon ruennu tässä viime aikoina pohtimaan erilaisia ruokia... Mikä on mun mielestä hyvää ja maku nystyröitä hivelevää ja mikä taas ei vaan maistu ja minkä voi samantien kipata roskikseen. Mamma on kanssa havainnut mun valikoivan asenteeni ruokaan ja huomannut, että ihan mitä tahansa ei kannata meikäläisen kuppiin laittaa. Siis olenhan minä Queen eli kuningatar jo kirjanimeni mukaisesti, joten ei sitä ihan mitään luokatonta ruokaakaan (esimerkiksi kaupan valmisruokia tai jauheliha-makaronijuttua) voi syödä.
Nooh... Herkkuani on jauheliha, kana ja maksa. Ja raksut. Mutta sitten jos mamma sekottaa montaa ruoka-ainetta, et se tekee vaikka "mäykkylootaa", jota nyt en nimenkään vuoksi voi tietenkään syödä tai sitten jotain riisi-kana-kasvis vuokaa niin en mä oikein innostu asiasta. Kyllä mä aina kerran maistan jokaista ruokaa, mutta sitten se jääköön kuppiin jos se ei miellytä makuhermoja.
Niin ja oon toki tarkka linjoistani, että ei mitään kummempia herkkuja. Mutta kyllä mä välillä maistelen hedelmä karkkia tai näkkäriä tai porkkanaa tai jotain kivaa :).

Jos teillä blogin lukijoilla tulee jotakin uusia, miellyttäviä ruoka reseptejä mieleen, joita itse kuningatarkin voi syödä niin saa ehdottaa ;)!

 

Ulkoilu hymyilyttää. :)

2 kommenttia:

  1. Sanoppas sille mammalle, että hankkii välillä raakaruokaa sulle... kanapohjaiset ovat meidän herkkuja. Niitä saa ihan valmis pötköinä esim. Muuramen Faunattaresta ja kyllä muuten maistuvat, vaikka vähän valikoivammallekin tyypille. T: Myy, Romeo ja Moore palvelusväkeineen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, täytyypä passittaa mamma kauppaan ;). Raakaa jauhelihaa olenkin pennusta asti syönyt, mutta muuta ei ole tullut vielä kokeiltua :).

      Poista