keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Saunan lämpöä!

"Mikäs sen ihanampaa, kuin saunan lauteille istahtaa?" Sanon minä! :)
Olen kova tyttö saunomaan. Ja taitaa ne muutkin cavalierit lämpöisestä tykätä...
Mä oon pienestä asti nauttinut saunomisesta. Kun mamma menee saunaan illalla, niin kipitän sen perässä kovaa vauhtia ja hyppään jo itse alinta laudetta vasten, että MINÄ MYÖS! Ihan pienestä asti olen tykännyt maata mamman sylissä ja nauttia lämpöisestä. Kun saunan kiuas sihahtaa, vilkaisen mihin kiukaan höyryt katoaa :D (todella runollista).

Varsinkin kovilla pakkasilla (sillon kun niitä joskus kaaaaaaaaaauaaaaaan aikaa sitten oli) viihdyin saunassa melkein joka ilta, niin että mamma oli jo sitä mieltä, että ei nyt aina voi saunoa (en kyllä tajuu että miksei? :D)... Välillä piti mennä kylmään saunaan, kun ei sitä kukaan ollut lämmittänyt!




VUH! Kyllä mä rakastan lämpöistä ja saunaa! Mamman sylissä on mukava lämmitellä (vielä) karvatonta pientä masua ja lihakset rentoutuvat ihanasti, varsinkin pitkän lenkin tai agility-treenien jälkeen. Ja pieni hetki saunassa on mun ja mamman yhteistä laatu-aikaa!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti