tiistai 7. tammikuuta 2014

Uusi vuosi ja Ulkoilun riemua :)

Uusi vuosi vaihtui viikko sitten... Se oli hassu päivä, mut mä kyllä otin ihan rennosti, ne raketit ja kaikki. Mammaa vähän jännitti, että miten mä suhtaudun raketteihin, mut mitäs pelättävää niissä nyt on?! Ne näytti aika hienoilta siellä pimeellä taivaalla ja mun oli ihan hyvä ja turvallinen olo asuntovaunussa, musiikin soidessa ja mamman kainalossa. Niin se uusi vuosi vaihtui ja nyt oon jo viisi kuukautta vanha (täytin nimittäin viisi kuukautta uuden vuoden aattona, oon iso tyttö jo)! Hyvää ja koiramaista uutta vuotta siis kaikille teille blogia lukeville! :)

 

 


Ja sitten uudesta vuodesta ulkoiluun...
Mä niiiiiiiiiiin rakastan ulkoilua! :) Siis mamma ihmettelee, että miten ihmeessä on tällainen koira kun mä, joka lenkkeilee säällä kun säällä ja joka OIKEESTI kävelee reippaasti lenkillä, niin kuin lenkkikoiran kuuluukin... Mäyräkoirat ei kuulemma oikeen oo sellasii lenkkikoiria ja oonhan mä sen totta puhuen huomannutkin, ne makaa paljon mieluummin sohvalla viltin sisällä, kun lähtee vesisateeseen tai pakkaseen kävelemään ja ne ei voi sietää vesilätäköitä, kun mä taas hyppään ihan mielelläni niihin, niin että rapa roiskuu. :D Mutta toisaalta onhan se hyvä, että mammalla on monenlaisia koiria, sekä tollasia sohvaperunoita, että tällainen lenkkeilijä.

Kaikista ihaninta ulkoilua on pitkät lenkit ja vapaana juokseminen, ja kyllä mä oon jo niin kiltti, että voin myös juosta irti. Mä tottelen kyllä heti, kun mamma huutaa. Erilaisessa maastossa on mahtavaa kävellä, viime viikonloppuna me "valloitettiin" mamman kanssa yks laskettelukeskus, eli käveltiin sinne ylös, niiden rinteiden huipulle, vaikka eihän siellä tietenkään lunta vielä ollut... Toivottavasti pian tulee semmonen oikee talvi, vaikka enhän mä oikeestaan vielä tiiä mikä se on, mutta toivon kuitenkin et tulis sitä LUNTA.

Ainiin ja muuten ens viikolla mulla on ensimmäiset agility-treenit, niin mamma kertoi, vähänks jännää.... Mitähän siellä pitää tehä?! :)

 
 
(Uuden vuoden aikaan lunta oli paikoin vähäsen ja huomatkaa, mulla on jo ison tytön valjaat :) )








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti