tiistai 14. tammikuuta 2014

Turbo-tossut

Jihaa-aa... :D
Sain eilen jalkaani ensimmäistä kertaa TOSSUT. Pakkasta kun oli lähemmäs 20 astetta ja mamma halusi tehdä kunnon iltalenkin, se laittoi jalkoihini samanlaiset tossut, kuin mäyräkoirille (olin aiemmin päivällä nauranut tossuille, kun pojilla oli ne jo silloin ... Ja nyt ne laitettiin myös mulle :D ). Punaiset Jokken fleece-tossut näyttivät hyviltä yhdessä mun hurtan puna-mustan takin kanssa, mut oikeesti... TOSSUT MULLE :D. Mamma ajatteli ensin, et mitähän tästä tulee, tai siis mietti lähinnä et mitenkä mä suostun niillä kävelemään, mutta ne oli oikeesti aika mukavat jalassa, lämmitti kivasti, eikä lunta tarttunut varvaskarvoihin.

Mä tykkäsin tossuista heti ensi metreistä lähtien ja koko lenkin viiletin ihan tosi kovaa. Mä kävelen aina tosi hienosti ja reippaasti lenkillä, mutta nyt ei meinannut mamma  perässä pysyä :D. Sen takia tossut nimitettiin TURBO-TOSSUIKSI :), koska ne sai aikaan mun turbovauhtini. Muutaman kerran mun hypervauhti sai aikaan sen, että tossu tipahti maahan ja sitten me käännyttiin takaisin ja nuuskittiin, että mihin se oikein tippui, mut aina mamma sen löysi ja laittoi takaisin ja taas matka jatkui. Aivan mahtavaa omistaa tuollaiset turbo-tossut!


 
Tässä olen lenkillä nuuhkimassa... (Hieman hämärät kuvat, mutta hyvät on heijastimet).
Alemmassa kuvassa myös Väiski-ystäväni.
 

Mun turbot kuivumassa patterilla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti