maanantai 30. joulukuuta 2013

Jouluaaton tunnelmaa

Jouluaatto... Se, se vasta oli mun mielestä jännä päivä. Aamu alkoi pienellä aamukävelyllä, sateisessa ja märässä säässä (siis se valkoinen lumi on kadonnut kuin tuhka tuuleen, enkä tiiä minne... ?). Sitten syötiin joulupuuroa, se oli vähän hassun makuista, ensin maistoin vaan vähän, mutta kyllä mä sitten söin kaiken, kun mäykytkin näytti siitä tykkäävän niin kovasti.



Aamupuuron jälkeen me lähettiin mamman, mamman vanhempien ja V&V:n kanssa ulkoilemaan. Saatiin juoksennella ja leikkiä koko aamupäivä, eikä meitä enää kostea ilmakaan haitannu. Juostiin niin paljon, kuin tassuista päästiin, ympäri...ympäri ja ympäri pihaa... Niin ja sitten noi vanhukset (siis mäyräkoirat) jo väsyi, eikä ne enää jaksanu leikkiä mun kaa ni sitten mamma koulutti meitä ja saatiin herkku -nameja palkaksi, kun oltiin niin kilttejä :).




(Tässä on meidän koko jengi. Vanhamies ei halunnut näyttää kameralle harmaita partakarvojaan :D)


Hmmm... Sitten oli tietysti joulupäikkäreiden vuoro. Mamma kuunteli joululauluja ja mä kierähdin kerälle sen syliin viltin päälle ja sitten se uni jo tulikin.

Edellisestä illasta alkaen mun nenääni oli tullut sellainen jännä tuoksu... Tuoksui jollekin herkulliselle ja hyvälle. Ja vihdoin mä sain tietää, että se oli JOULUKINKKU.

Jouluruokailun jälkeen seuras vielä yks jännittävä asia, nimittäin.... JOULULAHJAT. Mä sain ison läjän erilaisia paketteja, joita sain ite avata ja niistä paljastui mitä ihanampia juttuja; herkkuja, pehmoleluja ja namimasuhippo. WAU, kunpa joulu vois olla useammin, se on kuulemma kuitenkin vaan kerran vuodessa. Mä jään kyllä innolla odottelemaan jo ensi joulua, tää joulu oli täynnä niin ihania tuoksuja ja herkullisia makuja :)!

 

 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti