sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Kasvan kohisten

Mä kasvan koko ajan huimaa vauhtia. Mamma on ihan ihmeissään, kun koko ajan jää valjaat ja puvut pieneksi, kun kasvan niin vauhdilla. Oon mä omastakin mielestä jo iso tyttö. Oon kasvanu jo paljon isommaksi, kun mun mäykky-kaverit ja ne kattoo mua ylöspäin :D.

Niin ja eilen käytiin mamman kanssa shoppailemassa, sain uudet valjaat. Nää valjaat on aivan ihanat, ja tietenkin VAALEANPUNAISET, niin kuin tytöllä kuuluukin :). Nämä valjaat on jo kolmannet, oon kasvanu jo kahdista valjaista liian isoksi ja monta takkiakin on jo käynyt lyhyeksi.
Itse oon ihmetelly, kun mun jalat on niin kamalan pitkät. En ihan vielä osaa hallita kaikkia liikkeitä ja mun juoksu näyttää kuulemma ihan hassulta, kun on niin pitkät jalat, mäyräkoirilla ei kuulemma oo ollu semmosia juttuja, kun niillä on niin lyhkäset jalat.

Mut mä oon jo viisi kuukautta ja iso tyttö! :)


Mä rakastan Väiskin kanssa leikkimistä...



 
Ja oon isompi kuin se... :D



 
Ja tässä on nää mun ihanat uudet valjaat :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti