sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Tytöt ja vaatteet :)

Tässä mamman kanssa pohdimme, että tytöillä on aina hienoja vaatteita ja yleensä niitä on niin paljon, että kaapit pursuaa. Tottakai mäkin olen ruennut omaa vaatekaappiani jo kerryttämään... Löytyy hurtan talvimanttelia, kurapukua (tästä nimenomaisesta puvusta en niin paljoa tykkää, mut suojaapahan mun kaunista turkkia), hupparia ja mokkatakkia ja tietysti  juhlamekko, jonka sain sulhaskandidaatilta lahjaksi. Pitäähän tytöllä kunnon vaatteet olla :). Mä olen tykännyt kaikista vaatteista mitä mamma on mulle pukenu, ne on aivan ihania ja lämpösiä, varsinkin tällasella säällä kun lunta tulee taivaan täydeltä, meillä ei lumituiskukaan estä lenkkeilyä. Noi mäykyt mua vähän ihmetyttää, vanhimmalla kyllä on neuletakista lähtien vaatteet (ja hei se on siis poika) ja se pukeutuu niihin oikein mielellään ja lenkilläkin tepsuttaa hymy korvissa, kun on joku puku päällä. Mut sit tää toinen, se juoksee niin pitkälle, kun vaan pääse jos sattuu näkemään talvimanttelin tai kurapuvun tai ihan minkä vaan, mikä pitäs päälle laittaa... Joo se ei siis todellakaan haluu näyttäytyä missään hepenissä tuol ulkona. Luulee kai olevansa niin kovis :D. Mut todettakoon, että kyllä tytöt osaa pukeutua ja tytöillä pitää olla tyttöjen vaatteet! (vaik kyllä jotkut pojatkin on ihan söpöjä villatakeissaan ja talvimantteleissaan :) )

Mun hupparissa on ihana lämmin fleece-vuori ja sydän-kuvio tuolla takana.

 
 
Hurtan puku on mukavan lämmin ja pitää vähän kosteuttakin.
(Mamman lapanenkin eksyi kuvaan :D )

 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti