sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Hammaskeijua odotellessa

Olen tässä viime aikoina pohtinut, että mihin mun hampaat oikein katoaa?! Mammakin sanoi,että pennun pepsodent-hymy häviää, mutta lupas et tilalle tulee kuitenkin uusi. Multa on hävinny hampaita joka päivä johonkin. Tällä hetkellä mulla ei oo hampaita ollenkaan alhaalla kulmahampaitten välissä ja muutenkin aika harvoiks ne on käyny. Mamma on puhunu jostain hammaskeijusta, joka kuulemma tuo lapsille rahaa, kun laittaa hampaan tyynyn alle... Sitä mä en oo vielä kokeillut, toiskohan se mullekin? Jos oisin oikein kiltti? (Vai oliko se sittenkin se Joulupukki minkä takia pitää olla kiltti?)
Mutta oon kyllä ihmeissäni, miks mun suuta kutittaa ja välillä hampaat heiluu... Ihan kummallista.
Eniten mua mietityttää, että tuleeko ne hampaat vielä takaisinkin? Mamma on kyllä sanonut, että ei tartte huolestua.

Ehkä ensi yöksi laitan hampaani Mamman tyynyn alle, mahtaa se aamulla ihmetellä, jos sinne on ilmestyny joku kolikko ;).


Tällainen pakkasessa jäädytettävä lelu, on ollut aivan mahtava näin hampaitten vaihtumisen aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti