sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Jouluvalmisteluja :)

Joulu... HMMMMM.... Mä en vielä tiedä mitä se tarkoittaa, mut se kuulemma selviää reilun viikon päästä. Mamma on alkanut tehdä kaikkia hassuja juttuja ( tai sitten se vaan on omituinen). Ensinnäkin se laittoi mulle sellasen hassun hatun ja takin ja otti kuvia ( kuulemma joulukortteja varten). Ja sitten se on muutaman kerran sanonut, kun oon kiukutellut jostain, että tontut kattelee ikkunoista, että olenko kiltisti (siis AINAHAN mä oon oikeesti kiltti?!!?!). Ja tänään haistoin jonkun kummallisen tuoksun, se oli sellaista ruskeaa taikinaa, josta mamma teki erilaisilla muoteilla sellaisia kuvioita ja laittoi uuniin ja mä kattelin siinä vieressä ja autoin paistamisessa. Ja sitten mamma teki sellaisia rapisevia juttuja, ja laittoi niihin kauniita nauhoja ja mäkin sain oman rusetin, kun olin kuulemma niin ihana, ja kyllähän mulle pinkki rusetti hyvin sopiikin :).



Tässä on näitä hassuja kuvia :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti