lauantai 17. toukokuuta 2014

Kesän ensituulia haistelemassa :)

Tänään on ollut alkavan kesän ensimmäisiä lämpöisiä päiviä ja ollaan niistä mamman kanssa nautittu ulkoilemalla ja erilaisella puuhailulla. Meillä on ollut ihana viikonloppu ja kauniissa säässä ollaan ulkoiltu ja käyty katselemassa kesän tuloa. Mamma sanoi, että kesä tulee nyt kun on niin kuuma, mähän en muista viime kesästä juurikaan, sillä olen syntynyt heinäkuun viimeisimpänä päivänä. Tämä on siis minun ensimmäinen kesäni.





Nurmi on jo ihan vihreää joka paikassa, paitsi meidän etupihalla, niissä kohdissa mihin oon kuoppia kaivanu, jännä juttu, sillä kuopat ovat ihan vaan savea ja hiekkaa. Niin ja mua ihmetyttää edelleen kaikki lentävät pörriäiset ja niitten surinat. Katselen paljon myös taivaalla lenteleviä lintuja, jotka laulelevat omia laulujaan.


Tänään on myös käyty harjulla lenkillä ja mamma on kouluttanut mua ja kammannut mun kauniin turkkini. Musta lähtee aika paljon nyt karvaa (KUULEMMA) ja mun karvat on alkanut kasvaa tosi pitkiksi, saa nähdä kuinka pitkäkarvainen musta tulee, kun oon kuullu ja nähny, että toisilla cavaliereillä on pitemmät karvat ja toisilla vähän lyhyemmät. Niin ja oon alkanut rakastaa sitä kun mua kammataan. Vielä muutama kuukaus sitten kampaaminen tuntu aika keljulta, mutta nyt oon oppinut tykkäämään siitä ja istun ryhdikkäästi paikoillani, kun mamma kampaa. Silmäni oikein painuvat kiinni, kun kampa selvittelee turkkiani

.


Ihanaa kesää! :)
Toivottavasti talvi ei enää vähään aikaan tule takaisin... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti