lauantai 24. toukokuuta 2014

Huh, hellettä :)

Huhhuh.... Viime päivät ovat olleet lämpöisiä ja aurinkoisia. Auringon lämpö on hellinyt meitä ja kesä on todenteolla tullut luoksemme. Tänään on ollut ehkä kuumin päivä... ken tietää, mutta siltä se ainakin on tuntunut. Mä oon silti jaksanut mamman kanssa vähän oleskella ulkona ja nauttia kesän ihanuuksista. Nautin pihalla lötköttelystä aikani ja sitten meen sisälle vilvoittelemaan.




Mun uus lemppari herkku liittyy myös kuumuuteen nimittäin jääpalat. Mamma tarjoili mulle tänään jääpaloja ja nam! Nehän oikein ihanasti narskuivat hampaiden välissä ja kuinka ne viilensivätkään mua. Ihanuuksia tuommoiset viilentävät kuutiot! Niin ja kuningatar kun olen mamma tarjoili mulle myös jäävettä lasista oikein, elikkäs vettä ja jääpaloja. Wau! Nam!



Tänään pääsin myös ekaa kertaa uimaan! Se oli huisin jännää :)! Menin ensin varovasti ja sitten kun pääsin vauhtiin niin juoksin veteen ja rantaan olkien päälle vuoron perään. Väiskikin oli innokas uimaan. Ja aaah... se oli ihanan viilentävää. :) Vesi on ihan mahtavaa! :)


Ihanaa kesä on täällä :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti