sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Suhinaa sunnuntaina :)

Tänään meillä on ollut jännä ja touhukas päivä :). Viikonloppu vietettiin mummon ja papan uudella asuntovaunulla, siellä sain kirmailla vapaana ja leikkiä, hakea palloa, lenkkeillä ja vaikka mitä muuta :)... Ja sieltä suunnattiin tänään suoraan elämäni ensimmäiseen Match Showhun. Jossa tuli paljon uusia tuttavuuksia ja sain tutustua erikokoisiin sekä näköisiin karvaisiin kavereihin.
Kehässä olin tosi nätisti, kävelin reippaasti ja pöydälläkin seisoin oikein hienosti. Minua ei jännittänyt yhtään,vaikka mammaa varmaan vähän :D. Saimme sinisen nauhan :)! Sen jälkeen kävimme mukavan lenkin!




Kotiin tultua, otettiin mamman kanssa päikkärit. Mamman kainalossa oli ihana pötkötellä ja kyllähän se uni tuli silmään vauhdikkaan aamupäivän jälkeen ;).

Sitten reippaan iltalenkin jälkeen mamma vei mut pesuhuoneeseen ja pääsin kylpyyn. Ihanaa! Voi kuinka kivaa oli kun pääsi lämpöiseen veteen, omaan vaaleanpunaiseen ammeeseeni ekaa kertaa. Vesi tuntui ihanalta ja mamma hieroi mua siinä samalla. Oon käyny aikaisemmin vaan suihkussa, mutta kylpy oli mulle ihan uusi kokemus, ihana sellainen. Kylvyn jälkeen juoksin ympäri taloa ja kuivailin ja hieroin itteäni joka paikkaan. Vauhtia ja vilskettä riitti!



 
 



 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti