maanantai 14. huhtikuuta 2014

Keväiset kuraleikit :)

Mikäs sen mukavampaa, kuin vesilätäköt?! :D Ja kunnon kuratassut, joilla saa mamman housuihin kauniit kuviot :D? Aaaaiivan mahtavaa touhun tohinaa on ollut taas, on käyty agilityilemässä ja lenkkeilemässä. Haisteltu vähän kevään lämpöisiä kelejä ja nautittu tietysti ihanista vesisateista ja kuralätäköistä (kaikkihan niistä tykkää :D?) No minä ainakin lähden ulos ja lenkille, oli keli mikä tahansa. Mäykyt taas eivät jaksa vaivautua ulos, kun ne "hienohelmat" eivät tykkää tassujaan kastella, varsinkaan vanha herra. :D

Märän turkin ravistelua...


Kuratassukat :)




 

 
Mutta mä ja mamma ollaan tehty metsälenkkejä myös vesisateen ropistessa turkkiin tai oikeestaan mun sadeasuun, kyllä mulla on sellanenkin :D, hurttaa tietenkin. Mut siinä on vaan pari hassua juttua: Ensikskin se on mulle AIVAN liian lyhyt tassujen kohalta,mut suojaahan se masun ja toiseks se on sellanen maastonvihreä (ei siis TODELLAKAAN mun värinen) :D. Toivonkin, että mamma tajuaa ostaa mulle piakkoin uuden sadeasun, koska toi on vanha ja sen oon noilta mäyräkoirilta periny ni se ei oikein mulle sovi. Ja mähän oon TYTTÖ ;)!

Kävin mä ihmettelemässä mihin ihmeeseen se lumi oikein on hävinnyt ja yhdestä rinteen nyppylästä me sitä mamman kanssa löydettiinkin, eli ei oo vielä ihan kaikkialta sulanut. Mutta mepä ei kerrota missä se lumipaikka on, sillä se on meidän salaisuus ja siel on kiva käydä peuhaamassa, kun pysyy puhtaana :D.
 Väiskikin oli lunta etsimässä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti